درباره ما

شرکت تولید کننده چوبی فدائی از سال 1385 با مدیریت برادران فدائی به صورت تخصصی در زمینه تولید سرویس خواب های دو نفره و تک نفره ترند دنیا آغاز بکار کرده است. این مجموعه به منظور اشتغال زایی، کارآفرینی، گسترش روز افزون کیفیت تولید و رضایت مشتری  تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای برتر تولید و با استفاده از بروزترین روش ها، سیستم های طراحی پیشرفته، ماشین آلات و نرم افزارهای تخصصی و نیروهای متخصص و مجرب تولید و عرضه می کند.

مجموعه تولیدی چوبی فدائی در شهر تهران ۲ کارخانه تولیدی بزرگ و مجهز دارد و صفر تا صد کار اعم از طراحی، تولید، بسته بندی و ارسال به سراسر کشور در این 2 کارخانه انجام می شود.

علاوه بر این تولیدی فدائی به منظور حذف واسطه ها، تمامی تولیدات و سرویس خواب های خود را به صورت مستقیم در نمایشگاه رسمی خود معرض در بازید مشتریان و بازدید کنندگان قرار می دهد. به این ترتیب همه عزیزان می توانند جهت بازدید و خرید مستقیم از درب کارخانه، در نمایشگاه رسمی چوب فدائی حضور پیدا کنند.

خرید حضوری  از فروشگاه

آدرس فروشگاه: نمایشگاه رسمی شرکت تولید کننده چوبی فدائی در شهر تهران شهرک ولیعصر، خ حیدری جنوبی نبش کوچه شهید محمد باقر پلاک 71 فروشگاه یاتاک (فدائی) واقع شده است. به این ترتیب کسانی که می خواهند به صورت حضوری از محصولات این شرکت بازید کنند می توانند در این محل حاضر شوند.

نمایشگاه سرویس خواب فدایی(یاتاک)

کارخانه شعبه 1

کارخانه شعبه 1 شرکت تولید کننده چوبی فدائی در تهران، بزرگراه آزادگان، خیابان شمس آباد، کوچه قلعه پلاک 15 واقع شده است و اکنون بیش از 20 نیروی متخصص و کاربلد در آن مشغول به کار هستند. علاقمندان به محصولات این تولید کننده می توانند برای خرید مستقیم با قیمت مناسب به این محل مراجعه کنند.

کارخانه شعبه 2

کارخانه شعبه ۲ شرکت تولید کننده چوبی فدائی در شهرتهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، شهرک سهند، سوله آبی و طوسی پلاک 5/723 واقع شده است. به این ترتیب مشتریان برای خرید حضوری و ثبت سفارش می توانند به این آدرس نیز مراجعه کنند.

خرید از فروشگاه اینترنتی دارای مجوز نماد اعتماد

این مجموعه به منظور دسترسی راحت همه هموطنان در سراسر کشور، محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز عرضه می کند. به این ترتیب همه هموطنان در سراسر کشور می توانند برای خرید مستقیم از تولید کننده، از فیلم و عکس های محصولات متنوع موجود در این سایت بازید کرده و سپس گزینه مناسب را برای خرید انتخاب کنند. باید متذکر شد که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و در فضای مجازی به صورت کاملا قانونی فعالیت می کند.

اینماد سایت فدائی چوب

برای مشاهده فیلم و عکس های محصولات و همچنین ثبت سفارش راحت عزیزان می توانند به آدرس اینستاگرام شرکت تولید کننده چوبی فدائی نیز مراجعه کنند.

ضمانت پس از فروش تمامی سرویس خواب ها

شرکت تولید کننده چوبی فدائی به منظور آرامش خاطر مشتریانش، تمامی محصولات خود را با ضمانت پس از فروش در اختیار آنها قرار می دهد. به عبارت دیگر این مجموعه به منظور جلب رضایت تمامی مشتریان خود و برخلاف دیگر تولید کنندگان فعال در این حوزه همه تولیدات خود را با ضمانت پس از فروش روانه بازار می کند.

 برای مشاهده و اطلاعات کامل خدمات پس از فروش روی این لینک کلیک نمایید.

همکاری با مجموعه و خرید عمده

آن دسته از عزیزانی که در حوزه فروش سرویس خواب فعالیت دارند و برای جلب رضایت مشتریان خود به دنبال بهترین و با کیفیت ترین و همچنین مدرن ترین سرویس خواب ها هستند، نیز می توانند برای ثبت سفارش و خرید عمده و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه، با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرند.