نحوه سفارش و ارسال

ثبت سفارش از طریق سایت

میتوانید از داخل سایت محصول مورد نظر خود را از طریق درگاه امن پرداخت سفارش دهید. با مراجعه به دسته بندی مورد نظر امکان مشاهده و بررسی محصولات متنوع فراهم است. پس از انتخاب محصول، می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کرده سپس وارد قسمت تسویه حساب شوید.

  در زمان ورود به حساب کاربری، یک کد تأیید به شماره تلفن همراه ثبت‌شده شما ارسال می‌شود که با وارد کردن این کد در وب‌سایت، هویت خود را تأیید می‌کنید و مراحل خرید را تکمیل می‌نمایید. پس از احراز هویت و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و  انتخاب درگاه پرداخت، خرید خود را نهایی کرده و سفارش خود را پرداخت کنید. پس از ثبت سفارش، اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره وضعیت سفارش از طریق  پیامک برای شما ارسال می‌شود. مبلغ را میتوانید  به صورت بیعانه و پیش پرداخت و یا کل مبلغ پرداخت کنید.

ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی ، واتساپ، اینستاگرام

 با مراجعه به صفحه اینستاگرام یا ارسال پیام به شماره واتساپ 09127298926 محصول دلخواه خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. پس از تأیید سفارش، برای نهایی کردن خرید، امکان پرداخت ( پرداخت کامل یا پیش‌پرداخت) فراهم است. شما می‌توانید مبلغ سفارش خود را از طریق کارت به کارت به شماره حساب () واریز کنید. در صورتی که انتخاب شما پرداخت به صورت پیش‌پرداخت باشد، مبلغی به عنوان بیعانه از شما دریافت شده و مابقی مبلغ پس از آماده شدن سفارش تسویه می‌شود.

لطفاً پس از واریز مبلغ، تصویر رسید پرداخت را برای تأیید نهایی در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

پرداخت درب منزل برای مشتریان تهران و کرج

برای راحتی مشتریان عزیز ساکن تهران و کرج امکان پرداخت درب منزل فراهم شده است. در این روش، پس از دریافت سفارش در محل، می‌توانید مبلغ سفارش خود را به صورت نقدی یا از طریق کارت بانکی و دستگاه پوز پرداخت کنید. این خدمت تنها برای سفارش‌هایی که به مقصد تهران و کرج که با خودروی کارخانه ارسال می‌شوند، قابل ارائه است.

نحوه ارسال و سفارشات

برای رفاه حال مشتریان عزیز، امکان ارسال سفارش از درب کارخانه با هماهنگی شما فراهم شده است. پس از آماده‌سازی سفارش، می‌توانید با خودروی شخصی یا هماهنگی با خودروی باربری موردنظر خود، مستقیماً به درب کارخانه مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل بگیرید و فرآیند حمل‌ونقل را مطابق با برنامه خود تنظیم کنید. هماهنگی‌های لازم برای زمان و مکان تحویل توسط تیم پشتیبانی کارخانه انجام می‌شود تا تجربه‌ای آسان و سریع از تحویل کالا داشته باشید. 

در صورتی که درخواست کردید با خودروی کارخانه سفارش ارسال شود  اطلاعات دقیقی درباره هزینه ارسال را از تیم پشتیبانی دریافت کنید تا با اطمینان کامل اقدام به خرید نمایید.

لطفاً توجه داشته باشید که هزینه ارسال سفارشات به عهده مشتری می‌باشد.